miercuri, 18 iunie 2008

Verde


Azi am dansat in ploaie.
Azi m-am regasit in frunza condamnata de la radacinile unui copac.....ironia e ca era inca verde si foarte in viata.Am ridicat-o si am luat-o la dans.Toti ne priveau curiosi de sub umbrele si streasini...incercau sa arunce compatimire asupre noastra,dar neputinta li se citea in ochi.Au devenit atat de incatusati,unii de propriile conceptii,altii,mai rau,de lipsa totala a acestora incat atunci cand libertatea se posteaza nud in fata,nu mai sunt in stare sa o perceapa sau sa o recunoasca ...Totusi frunza mi-a pecetuit pe buze o aroma de reverie,dezlantuindu-mi dorintele.Ne-am amintit impreuna cat de mult adoram ploaia,cat de mult tanjim dupa atingerea acelor picaturi pline de fiori.Azi cerul a fost sarma noastra.Ne-a sustinut,iar noi ne-am permis pentru prima data in orasul asta sa fim acrobate.Am facut salturi,piruete,pasi.....a usor,intrucat picaturile de HOH ce cadeau imprimau pete colorate pe aer aratandu-ne calea si pasii pe care sa ii urmam......un copil,un adult,multe multe picaturi de ploaie,note muzicale acadele rosii si verzi si o frunza,nu nu nu nu....ACEA frunza...........”just like heaven” pentru ca in lumea asta nascuta din vise nimeni nu imi poate stirbi libertatea.....

Niciun comentariu: