marți, 17 iunie 2008

Inversiuni si antiteze, metafore si minciuni, iluzii si emotii







Ieri,am cautat cu disperare ceva,insa tot ce s-a aratat in campul tremurand al perceptiei mele,a fost un fir de nisip.
Am intins mana,incercand sa-i ating umbra,
Am incercat sa-i prind esenta,
Dar s-a eschivat…
Am alergat,si am alergat…
S-a oprit in fata mea,
Din nou am incercat sa prind o farama din constructia sa,
Insa genunchii mei obositi m-au trantit violent la pamant.
M-am intins cu repeziciune pantru a nu-l lasa sa-mi scape iar,
Dar m-am lovit brusc de un zid de gheata...
Am deschis palma si l-am atins....
Era cald...
Mi-am ridicat ochii si am privit un moment imaginea ce se reflecta in gheata deja fierbinte parca…
Am ramas asa pentru cateva clipe,m-am ridicat,m-am intors si am plecat....
Pasii mei s-au pierdut intr-o incercare patetica de a se face auziti...
Intelesesem!....oare?......

Niciun comentariu: